Wednesday, October 22, 2008

NANGIS sedih dan KETAWE riang??

knp kaw muncul balik?aku tasuke la.kaw text aku,pastu adew gelak2 lagi,nmpk sgt xiklas laaa.aku xreply pn jadik masalah bg kaw kn?apahal ni?kaw kn da bnci aku.kaw kan da tanak aku.aku pmpn "rejected" dlm idup kaw.aku pn bkn nye baik sgt.kaw say sory..oke.diterime!

bgusla kaw bace blog aku ni.aku mmg harap sangat kaw bace act.aku mmg sedih sbb aku tgglkn kaw,orglain takan tawu,mmg luar aku cakap aku tanak kaw balik,tp hati aku mmg susa nk lpekn kaw.sory la merapu kejap.kaw pn takan datang balik dalam idup aku kan and aku harap sgt kaw takan muncul.sory aku cite sal kaw kt blog aku yg xmeriah lg bodoh ni.aku sekarang da epy dengan xdenye kaw.aku cakap camni sbb aku nk puaskan ati aku sndiri.kaw xpuas ati,aku mintak maaf sangat oke.kaw bukan playboy,aku jew salah sangke.duhh!

you're still the good-for-nothing I don't know

ha ha ha.
dalam nangis2,anis lak wt prangai mantol die.die jadik model yang tarak modal kot.
haish!mantol aku tiap2 ari layan die.diela teman aku bile aku sedih.anis,anis.die kan suke pose yg cm puake taw n aku lak suke snap picture.die model aku photographer.due2 xberjaye.keh3.terbaikla anis!*muah2*

(photo dibawah ni adelah hasil tangan saye yg sgt huduh dan model yg turut serta juge huduh)
|
|
v

20 cakap|cakap:

Qia Rosli said...

korunk memang da sewel tahap kritikal.

kena bawak g tampoi neyh.
ngeee.

XD

p u t e t said...

ha ha ha.
cepatnye kamu cmmnt yew (:

n i s a said...

1 word dear - adorable!

p u t e t said...

nysa->arigato!

p u t e t said...

salunye,photographer mesti xcanteq en?haish!nasib kot muke huduh duk tepi panas beriyew snap gambar orang.tula keje yg akan aku wt dlm mase 5thun kot (:

Sinido Ejat said...

Tapi kali nie photographer dia mmg cantik ,maintain comel lak tu.. Cuma model je, Mak cik mana tah? Macam penah nampak kat cerita hindustan.. Oh yarh.. Lupa lak tajuk cerita tuh. Keja mak cik nie dok sebok je.
Ketuk pala .. tapi sekali je boleh.
Kenapa mesti lima tahun ..
Paham kot ~ ~ ~
Sumpit

Sinido Ejat said...

Sambung balik tido... Penat >>>
Masuk balik mimpi diiringi lagu nie..

http://www.alfamediacomm.net/old/assignment/profile/Deargod.htm

Gudnyte darl ><

p u t e t said...

knp mesti 5thun?
phm kot?
ahah!

Sinido Ejat said...

Paham kot.. sangat
"Anata wa watashi no insupireeshon desu." cari kat google..

Sinido Ejat said...

silap link ghupenya..
Nie larh baru betul..

www.alfamediacomm.net/old/assignment/
profile/Deargod.htm

p u t e t said...

wah da tawu.
u're my inspiration lorh.
mengong >.<

Sinido Ejat said...

oh dah tahu...
Aiyoo.. takleh macam nie banyak yang pu3 tahu..
Takleh nak bagi teka macam nie.. tukar bahasa perancis la pulak lepas nie..
Anata wa watashi no insupireeshon desu

Ki Kiey said...

hee.
jgn sedey2 ok:]

p u t e t said...

hee.
oteyh kikiey (:

time kasih ziarah yew >.<

durianjawa said...

boleh jew pu3...

durianjawa said...

boleh jew pu3..chort x kisah..amek la...hehehe..

durianjawa said...

boleh jew putreee...
amek je link tuh..

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

uik...
jgn sedey2..
hidup mesti hepi k..:)

Annys Azman said...

sweet memories..i miss u badly dear!!1