Saturday, October 18, 2008

SORRY!

aku view byk page arini.
sory la aku curi kwn korg.
tatawu2 *blah*
juz wanna be "friendly" bkn "wannabe".

GUYZ??nahh!
aku t'tnye2 siape yg bakal jdk future bf,future fiancee dan juge future hsband aku..tidak lupe,ahli baru dlm family MEGAT.
yg penting bukan azwan ali.duhh !

*demand tggi sikit bole?*
nk yg tggi,kurus,rmbut style(xstyle pn xpe,tp jgn la selekeh),music die same dgn music aku,independent,knowledge tggi(tp jgn tggi sgt,malu aku,level aku jew pn da cukup),and the rest(bab2 hati,juge prasaan dan umur..tp klu bole nk yg lg mude dri aku,cz aku mnje ckit),biar la tuhan tentukn...tp kn,kn,kn...nk yg bole bwk aku jln2,blikn cincin tuk my mom.bole??(senanye utk aku) c(;

currently listening to "aerosmith-i dont want to miss a thing"

gudnyte darl ><

6 cakap|cakap:

Qia Rosli said...

ahaha.

demand yew cik puteri sorg neyh.

p u t e t said...

hehe.
skali dlm idup kn.
n akn jdk precious thing smpi ble2 kn.
tu yg nk demand tggi2.
huhu.
bole nggak?

Qia Rosli said...

bisa bisa.

nanty kumbang anta satu mamat indon bwat kamu yach.

kayak nicholas saputra itu.
:)

p u t e t said...

kayaknya,sounds familiar.
ofcoz gw mau.

btl2 pnya,jgn yg tiruan pnya.
ha ha.

bhsa apew tah.
tapaham -.-

Hajime said...

ah!
lagu best ketike berkaraoke tu...
leh jerit2!

p u t e t said...

saye rase hajime da salah tmpt nk cmmnt ni.sile rujuk ke atas yew hajime.
ha ha ha