Monday, November 24, 2008

laugh out loud dear!

2008- selamat tinggal

2008- tepat bulan april na dekat2 bulan may, setahun aku dekat kolej yg gile awesome! dimane setahun jugak aku kenal annys dan juga kawan orentasi aku.

2008- banyak kebetulan yg terjadik seperti kebetulan pertama bile aku and kawan2 bergossip tentang seseorang pasti akan kelihatan 5-10 minit kemudian ataupun beberapa jam kemudian juga. heeee ^___^.
kebetulan kedua pula, bila kawan2 aku menyebut perkataan yg serentak dengan perbuatan/percakapan yg same juga didalam televisyen. itu adalah saat paling bahagia ketika kami ketawe bersama. yeah! co0l beb! lepas ni na wat cakap serentak la, kunun2 macam, oooppps, ta sengaje or macam mane bole same, padahal memang saje buat sebab na ketawe bersama sampai putus urat kentot! haish! memang moment paling bermakne dalam hidup.

2008- dimane aku bergaduh dengan kakak2 aku sampai ta bertegur sape. hah! sampai sekarang aku ta bertegur sape lg. sedih2. hopefully takan jadik lg 2009 nanti.

2008- aku banyak kali ponteng kelas tp ta banyak macam time foundation. kantoi la jugak bile statement neyh keluar. tp result aku sekarang ta pernah turun mendadak lg. alhamdulillah.

2008- aku na naik kan result aku melonjak sampai ke bintang.

2008- aku banyak susahkan abah, asyik atau dengan name lain obses sangat dengan duit. tp aku ta joli bukan2, aku makan banyak sangat sampai sekarang berat aku naik mendadak! urghh! aku bukan lg aku. memang orang cakap aku ta gemuk2 lg, tp sbenanye aku da gemuk dan naik di tempat lain! yew! naik kt tmpat lain -.- berat aku sekarang 50 dari 45. dapat bayangkan canew aku makan ta? macam beruang kutub yg kelaparan selepas tido selame beberapa tahun dan kemudiannye makan dengan aksi yg sangat 'lucah' ketika musim sejuk tamat. aku na turunkan berat aku balik. uwaaaa T.T

2008- dimane aku ta pernah rase stress yg begitu terlampau bile dilande ketegangan dengan kawan2 dan juga di dalam pelajaran! damn! i hate this situation. tolong la. aku baru masuk hnd kan, ta geti na bahagikan mase dengan sebetul2 nye. aku banyak menangis disebabkan assignment dan juga disebabkan homesick yang keterlaluan. na balik JB pn ta selalu. sedih taw!

2008- korang tawu wishing star? bende ni paling aku akan percaye, even ade orang sekeliling yg takan percaye. aku takesa. kalau aku nampak bende ni buat kali ketiga, akan ku ucapkan, aku na jadik photographer dan juga kawin dengan die! haaa?? kawin? ooo lame lg. masuk 2008, ni la kali kedua aku dapat tengok sepanjang aku hidup di planet bumi ni selame 19tahun. 1st mase aku sekolah rendah lagi, lepak dengan jiran di depan rumah sahaje dan melihat wishing star tersebut. 2nd mase aku masuk kolej. aku dan member lg sorang tengah tunggu member lg sorang bawah blok, kitorang nampak same2. tu pn terpandang. sekali pandang jew da ilang taw. aku rindu na tengok lagi >.<

2008- aku banyak kali gado dengan beestfren aku kt kolej nun d n9 sane tu. asyraf. aku pn tatawu la. die da bosan dengan aku kot. tapewla.

2008- aku banyak belajar bersabar dengan perangai orang sekeliling aku dan diorang pun banyak bersabar dengan perangai aku jugak heee ^____^ deal la kan sayang?

2008- aku dapat ramai kawan dan macam2 berlaku, bile aku ilang kawan, kawan baru pulak datang, bile aku ilang kawan yg baru tu pulak, kawan yg lg baru pulak dtg. conok jew hidup. tp ta conok ilang kawan. biar diorang ilang aku tp aku tanak ilang diorang.

2008- aku da banyak kali hilang 'die' tp kitorang still ta bole lupe masing2. and still macam dulu. tp banyak la jugak perubahan yg datang. tengok pn macam abang aku da rapat dengan 'die'. conok2. *blushing*

aku tatawu lg na tulis apew atau erti kate lain aku pelupe heee. kalau ingat lg aku edit jewla. apew susa kan. heee kalau korang bace tolong jangan adew sifat deskriminasi yew ataupun cube untuk jatuh kan aku ataupun cube untuk hancurkan aku. aku da tanak ingat 2008 and aku takan kacau sape2 lg and takan sombong lg sepertimane korang cakap aku sombong. aku pemalu jew ^___^

welcome 2009 walaupun lg sebulan lebey (:

lots of love <3

4 cakap|cakap:

Anonymous said...

da nak masuk 2009 ke??
itulah dugaan yang mematangkan...
peace....

p u t e t said...

yeah!da na msuk jugakla. betul3. telebeyh2 matang da ni!

n i s a said...

taun depan da dua PULUH. urggghhh.

na jadi mude dan kacak sampai bile2 ^___^

p u t e t said...

yeah! welcem 2009 dan kami akan menjadi tuwe dengan muke yg sangat mude en en